woensdag 20 augustus 2014

Ze blijven maar veranderen.

Het is toch altijd een verrassing als ik de zoveelste email binnen krijg van checkmytrip/bookings.usafun
En zo ook nu weer. Wat zal er nu weer veranderd zijn ? Had al de terugreis omgezet omdat Delta steeds eerder wilde vertrekken vanuit Minneapolis, maar dat had ik al uitgelegd. Het enige wat jammer is aan de verandering van de terugreis is dat we dan niet in 1 van mijn favoriete vliegtuigen vliegen. Vroeger was de DC-9 al 1 van mijn favoriete en dus ook de doorontwikkelde versie daarvan, de MD-90. Vooral als je achterin zit is het opstijgen met de MD-90 een ware belevenis. Maar goed, helaas wordt het nu een doodordinaire Boeing 757.



Wat zou nu weer de verandering zijn ? Misschien wel een gratis upgrade naar First Class. Bibberend van de zenuwen klik ik op de link, het zweet breekt mij uit en krijg een droge mond. Wat een spanning !
Helaas geen gratis First Class upgrade maar weer een time change. Maar nu niet eerder maar later vertrekken vanuit Detroit richting Amsterdam, 21 minuten meer de tijd op Detroit. Nou ja dat is niet zo erg. Maar Delta willen jullie er nu mee stoppen AUB SVP BVD !



3 opmerkingen:

  1. So far, so good;-) Gelukkig geen overdreven wijzigingen, nog steeds "doable"!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ja, vind het ook niet erg hoor. Zou het ook niet erg vinden als ik door vertraging van de binnenlandse vlucht mijn vlucht naar Amsterdam zou missen. Lekker nachtje in een luxe hotel op kosten van Delta

      Verwijderen
  2. Weer eens wat anders..........Goeie reis mannen!

    BeantwoordenVerwijderen